poniedziałek, 24 lutego 2014

#1 Outfit

  Hej wszystkim :D Ogólnie nie wiem od czego zacząć ten post, ponieważ mam wiele tematów. Albo poruszyć temat zbliżającej się (tzn. przybyłej, ciekawe na jak długo) wiosny, czy mojego pierwszego postu z outfitem, czy zapytać Was czy chcielibyście czytać takie posty lub posty tematyczne (a tak w ogóle ktoś go czyta(?)- komentarz) czy może od razu przeprosić, że to mój pierwszy taki post, że zdjęcia nie są idealne (pierwsza "sesja" mojego brata ZA obiektywem...).



 Na post tego typu zbierałam się bardzo długo. Ale stwierdziłam, że czemu nie? (Jejku, już drugi raz. (czyt. poprzedni post)). Mimo tego, że robi się coraz cieplej, ja nie zrezygnowałam z mojego ulubionego białego sweterka i czarnego płaszcza. Ciemne spodnie połączone z bielą, jest jak dla mnie, połączeniem idealnym :)

                                                       


                                                   


Okej, więc na koniec chciałam dodać, że jeżeli czytasz mojego bloga to proszę o komentarz ;D Jeżeli chciałbyś częściej widywać posty z outfitami lub posty tematyczne to napisz w komentarzu (to baaaaaardzo dużo dla mnie znaczy ;)). 



//Ala.

3 komentarze:

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)