czwartek, 27 lutego 2014

Mój pierwszy post tematyczny - blogi.


  Cześć wam. Piszę ten post spontanicznie, więc wybaczcie za wszystkie "niedoskonałości" (?).

  Oglądałam galę "Blog roku". Nie wiem dlaczego w tym roku po raz pierwszy, ponieważ uważam to za bardzo ciekawy pomysł nagrodzenie blogerów za ich pracę ;) Może dlatego, że dopiero w tym roku zaczęłam się bardziej zagłębiać w blogowanie, mode, fotografie. Przeglądałam (i przeglądam nadal) wiele blogów, ciągle szukając nowych inspiracji, które mogły by mi pomóc w realizowaniu siebie i swoich pasji.
 Gala podobała mi się bardzo. Głównie dlatego, że były wyróżniane na niej blogi z najrozmaitszych kategorii (każdy mógł znaleźć coś dla siebie ;)) Na pewno na wiele z tych blogów będę zaglądać. Poznałam (może nie aż tak dokładnie ale jednak ;)) wiele historii ludzi, którzy w różny sposób zaczynali swoją przygodę. Jedni swoją tematykę mieli zaplanowaną, inni pisali bo lubili, jeszcze innych namówili znajomi.
  Ja postanowiłam dzielić się po prostu swoimi pomysłami, których z dnia na dzień przybywało. Choć blog mam już ponad pół roku, dopiero teraz wczułam się w to wszystko. Dziwne nie? Dopiero teraz zrozumiałam, że nie od razu będę miała kilka set lub kilka tysięcy obserwujących. Dopiero teraz dostrzegłam, że lepiej spełniałabym się w postach tematycznych. Dopiero teraz zauważyłam, że ten blog ciągle "szuka siebie".
  Sama na swoim przykładzie wiem, jak ciężko jest odkryć siebie, odkryć swoje pasje, swoje cele. Podziwiam tych ludzi, za to co robią. Za to, że w tym wielkim świecie odnaleźli siebie, swoje miejsce. Cieszę się, że ktoś docenił ich pracę (w większości kilku letnią). Wiele mądrych ludzi powiedziało mądre słowa, za które na pewno zostaną zapamiętani. Na pewno zostaną zapamiętani za to co robią, ponieważ mimo iż wielu ludzi myśli, że pisanie postów jest prostą sprawą, w rzeczywistości okazuje się to być bardziej skomplikowane. Każdy blog jest inny. Każdy jest wyjątkowy. Nie każdy jest dla każdego. Po prostu trzeba pamiętać, że odkrywanie siebie w ten sposób jest najważniejsze ;)



Jeżeli spodobał ci się post możesz napisać na dole komentarz (wywołuje to na mojej twarzy wielki uśmiech :D). Jeżeli spodobał ci się blog to liczę na +obserwuj :))



//Ala.

1 komentarz:

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)