poniedziałek, 17 marca 2014

Zapowiedź!


 Kiedy ostatni raz tu pisałam odliczałam dni do piątku i weekendu, który nareszcie nadszedł! Nie był to mój wymarzony weekend, bo przez wiatr nie miałam pół dnia prądu. Z jednej strony dobrze, odpoczęłam, nic nie musiałam robić. Nawet zaczęłam czytać książkę (bo w końcu znalazłam na to czas!) W niedzielę nadrobiłam zaległości na youtube, poszperałam i znalazłam dwie, świetne piosenki, które są teraz pierwszymi na mojej playliście.





  Dzisiaj również zaczęłam pisać post na temat przyjaźni. Nie mam pojęcia kiedy go skończę, ale postaram się jak najszybciej! Do napisania!.



//Ala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)