poniedziałek, 3 marca 2014

Wiosna!


 Mimo, że dopiero rozpoczął się marzec, już od połowy lutego można było zauważyć wiosenną pogodę. Cieszy mnie niezmiernie ten fakt, ponieważ uwielbiam wiosnę, lato... w prawdzie lubiłabym też zimę i jesień jeżeli temperatura wynosiła +10 stopni Celsjusza, jednak pomińmy ten fakt :D W końcu nie będę musiała zakładać kilka warstw ubrań, dni będą dłuższe, cieplejsze poranki, co może w końcu da uśmiech na mojej twarzy kiedy będę szła do szkoły(?) :). Niestety będą też minusy tego wszystkiego, ponieważ jak mam siedzieć w domu, w książkach, kiedy za oknem jest taka pogoda? Ma ktoś może na to jakiś sposób, bo ja zazwyczaj ulegam urokom słońca? O tak. Czasami potrafię siedzieć przy oknie i oglądać wiosenny zachód słońca. Tęsknie za tym. W prawdzie odkąd stopniał śnieg już szykuję się na majową sesje. Taak, brakuje mi nowych zdjęć. Teoretycznie jestem przygotowana na nową porę roku, więc wiosno możesz nadchodzić!







I wiosenne zdjęcie mojego autorstwa :D



//Ala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)