piątek, 25 kwietnia 2014

I po wszystkim.


 Pamiętam jak pisałam dla was post na początku kwietnia. Tak, teraz mamy już koniec a od tamtego czasu nic nowego się nie pojawiło. "Przespałam" kwiecień, ale tylko pod względem blogowania. W minionym miesiącu starałam się jak najlepiej wykorzystać piękną pogodę.
 W urodziny, które były prawie dwa tygodnie temu, było ciepło, słonecznie i tak, jak sobie wymarzyłam. Spędziłam je w miłej atmosferze. Moi znajomi postarali się bym zapamiętała je na długi, długi czas. 

DZIĘKUJĘ!

 Święta (w przeciwieństwie do Świąt Bożonarodzeniowych) były zdecydowanie udane! Po raz kolejny moi wspaniali przyjaciele postarali się by w Lany Poniedziałek nie pozostawić na mnie suchej nitki.

 Teraz wróciłam już do swojej rutyny. Koniec roku się zbliża, z czym również wystawianie i poprawianie ocen. W moim przypadku będzie to bardzo pracowity czas. Trzymajcie kciuki bym dała z siebie wszystko!




12 komentarzy:

  1. jejku a ja tak nie lubię Świąt Wielkanocnych i cieszę się ze już się skończyły :)

    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. :)
    Obserwuje i liczę na rewanż. :)
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz obserwuje i czekam na ciebie ;*
    nie zapominajmy, ze w szkole spotykamy swoich przyjaciol ^^

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;** Ja też zaobserwuje tylko mi chwilowo blogger szwankuje, ale już naprawiam ♥

      Usuń
  5. no co do szkoły to mają rację :D masz fajnych przyjaciół moi też nie zostawili na mnie suchej nitki :D
    Może wspólna obserwacja?:)
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólna obserwacja? Oczywiście i bardzo chętnie! :D To dobrze, że byłaś mokra, w Lany Poniedziałek suchym lepiej się nie pokazywać xD :D ;*

      Usuń
  6. ja obserwuje twój blog a ty mój??

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam do obserwowanych, mam nadzieję, że będziesz wpadać, zapraszam <3 !

      Usuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)