czwartek, 1 maja 2014

Majówkę czas zacząć!


 Hej wszystkim! Na początku chciałam podziękować moim nowym czytelnikom za obserwowanie!

DZIĘKUJĘ  

 Weekend majowy się rozpoczął a wraz z nim grillowanie! Coś co kocham. Mimo, że sezon na ogniska i grille rozpoczęłam tuż przed świętami (a raczej w święta), dzisiaj musiałam powtórzyć w takim samym towarzystwie.
  Maj to moim zdaniem najlepszy czas na... w prawdzie na wszystko :D W maju można "po prostu żyć". Właśnie z tą myślą chcę przeżyć rozpoczynający się miesiąc. W planach mam wypad (w końcu) na jakieś zdjęcia. Chciałabym coś dla was tutaj wstawić, jednak nikt nie godzi się być moim fotografem, przez co nie mam zdjęć. (:((()





  Pogoda, jeszcze dopisuje. Czemu jeszcze? Od ponad dwóch tygodni jest słonecznie i ciepło (bynajmniej w mojej miejscowości). Cieszy mnie ten fakt niezmiernie, jednak prognozy podają, że w najbliższym czasie ma spać deszcz. Kilka deszczowych dni będzie korzystne pod wieloma względami. Mimo to mam tylko nadzieję, że słońce wróci do nas w szybkim tempie i znów będę mogła się nim cieszyć! :)






Rewanżuję się za każde obserwuj!
 Chętnie dodam ci komentarze pod postami, tylko napisz!

14 komentarzy:

  1. ja już też rozpoczęłam swój sezon grillowy w zeszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięny blog
    super post
    wspominałaś o wspólnej obserwacji, ja juz i licze na rewanz
    misiaa200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Już obserwuję + dziękuję za miłe słowa ;**

      Usuń
  5. ja byłam ostatnio na grillu. uwielbiam <3

    Zaobserwowałam. Może też zaobserwujesz?:)
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog, świetny post.
    Może obs za obs ?
    Daj znac u mnie na blogu :*
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Już obserwuję i liczę na to samo ^^

      Usuń
  7. Też kocham maj <3
    jednak nie udało mi się wyskoczyć na grilla przez ten deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :((( U mnie dziś pogoda się popsuła i jest strasznie zimno ;c + przymrozki przez przyszłe kilka dni ;((

      Usuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)