wtorek, 14 października 2014

Liebster Award


Hej. Ostatnio zostałyśmy nominowane przez Love is love do Liebster Award, więc piszemy ten TAG. Natalia przygotowała pytania, dlatego zapraszamy do czytania! :))

Ala.
1. Ulubione sklepy?
New Yorker .
2. Masz chłopaka?
Nie mam.
3. Czy masz zwierzaka?
Tak. Mam mnóstwo zwierząt a moje pupilki to 3 pieski.
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie lubię gdy ktoś pyta mnie o przyszłość, bo żyję teraźniejszością, żyję tym co jest pewne. :))
5. Ulubiony film?
Harry Potter, Igrzyska Śmierci i wiele innych. Lubię filmy romantyczne np. Trzy metry nad niebem, Ostatnia piosenka, The notebook itd.
6. Jaka jest twoja obecna średnia?
5.13
7. Jaką średnią chcesz mieć na koniec roku?
Swoją końcową średnią wyznaczam po I semestrze ;)
8. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do II gimnazjum ;))
9. Czemu prowadzisz bloga?
Prowadzę bloga by podzielić się swoimi przemyśleniami i pomysłami. Lubię pisać, i coraz bardziej mi na tym zależy.
10. Co robisz w wolnym czasie?
Ostatnio miałam mało czasu wolnego, ale jeżeli znalazłam chwilę wolnego (i nie odpoczywałam, po wyczerpującym tygodniu) to głównie spotykałam się ze znajomymi i pisałam na blogu.
11. Twoje hobby?
Nie mam głównego hobby, ale uwielbiam uprawiać sport, fotografować i gotować.

Kinga
1. Ulubione sklepy?
Hmm...chyba nie mam swoich ulubionych. Gdzie się trafi tam kupuję. :D
2. Masz chłopaka?
Nie posiadam.
3. Czy masz zwierzaka?
Tak! 2 psy, 2 koty i 2 chomiki! :D
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Szczerze to jeszcze nie wiem. Myślałam nad jakimiś kierunkami związanymi z pracą z ludźmi, np. psycholog. :)
5. Ulubiony film?
Oj... jest ich bardzo, bardzo dużo. :)
6. Jaka jest twoja obecna średnia?
4,83 oł jee! XD
7. Jaką średnią chcesz mieć na koniec roku?
Naturalnie, że 6.0, ale nie ma szans. xDD
8. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do I liceum. ^^
9. Czemu prowadzisz bloga?
Głównie dlatego, by pomóc Alicji, ale też po to by dzielić się swoimi... przemyśleniami, recenzjami, opiniami na różne tematy.
10. Co robisz w wolnym czasie?
Leżę na kanapie i słucham piosenek. XD Żartuję. Uwielbiam spotykać się z przyjaciółkami. :)
11. Twoje hobby?
Wkurzanie kogo się da. XD

Odpowiedziałyśmy na wszystkie pytania :D Mamy nadzieję, że TAG wam się spodobał i do następnego postu.

5 komentarzy:

  1. Hej zaobserwowałam a ty mnie zaobserwujesz?
    http://crazy-photo11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie piękne średnie dziewczyny oby tak dalej :) Ja też uwielbiam Harry;ego Potter'a :) Robię nawet bransoletki związane z tą seriom :) które publikuję na blogu :)
    Zapraszam
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog! :)

    Będę wpadać częściej! :)

    http://martensik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)