czwartek, 8 maja 2014

Bądź sobą!


 Mimo, że zaczęłam już dwa posty tematyczne (oczywiście żadnych nie skończyłam, bo to ja...), postanowiłam, że napiszę dziś
(i skończę!) post o "Byciu sobą". Nie pisałam (szkoła, dom, szkoła, dom itd.) długo, a pomysł napisania w tym temacie wpadł mi nagle i pomyślałam "Czemu nie?".


 Bycie sobą. Niby takie proste do zrozumienia ale jak jest naprawdę? Zapędzając się w wir świata, w którym większą wartość ma to co masz, niż to kim jesteś, czasem utrudnia nam odnalezienie siebie. Często stajemy się ludźmi, którymi nigdy w życiu nie chcielibyśmy być. Dlaczego boimy się nie akceptacji? Czasem tak bardzo trudno być nam tym kim jesteśmy. Wpływają na to ludzie, przez których chcemy być zauważeni, bądź zaakceptowani. Wiele ludzi zgubiło siebie w tym wielkim świecie poświęcając się w pełni pracy. Jednak coraz rzadziej ludzie zadają sobie pytanie "Czy warto"? Czy warto marnować sobie życie dla dóbr materialnych?
Czy warto udawać kogoś kim się nie jest by być "zaakceptowanym"? Jaki jest tego sens? Osoba, która cię nie lubi za to kim jesteś, nigdy szczerze cię nie polubi za to kogo udajesz. Jeżeli nie akceptuje ciebie, kiedy jesteś sobą, nie jest warta twojego czasu. Udawanie kogoś kim się nie jest, to tak jakby... nieszanowanie osoby którą się jest, czyli brak szacunku do siebie.

Nikt nie jest perfekcyjny, ale każdy jest wyjątkowy, każdy ma swoją wartość, każdy jest kochany. Tylko szkoda, że nie każdy o tym pamięta...







Jeżeli spodobał ci się mój blog, możesz zaobserwować.
Zostaw komentarz z linkiem swojego bloga a ja również zaobserwuję :)

48 komentarzy:

  1. super post, zgadzam się z tym ostatnim zdaniem :)

    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujecie :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą ! Zapraszam do mnie na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. co powiesz na wspolna obserwacje?;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ; )) ja już obserwuję, teraz Twoja kolej! ♥
    7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, masz rację nikt nie jest idealny, ale wyjątkowy! :))

    Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście w pełni akceptuję siebie i to co robię, kocham. Niczego przed nikim nie ukrywam i zawsze jestem sobą z czego się mega cieszę!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam Ci, że piszesz bardzo dobre notki! :)
    Ja już zaobserwowałam, a ty? :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :) jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to zapraszam do mnie, daj znać w komentarzu, a odwdzięczę się tym samym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem najlepiej być sobą, bo gdy udajemy musimy się kontrolować..

    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To właśnie jest najważniejsze żeby być sobą ;)
    http://sophiesoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bycie sobą jest najważniejsze!! :)
    jestem tutaj nowa miło by bylo jakbyś wpadła i zostawiła coś po sobie:)
    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij a odwdzięczę się w 100% :*
    http://smokeweeedeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bycie sobą jest najważniejsze!! :)
    jestem tutaj nowa miło by bylo jakbyś wpadła i zostawiła coś po sobie:)
    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij a odwdzięczę się w 100% :*
    http://smokeweeedeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie mogę byc sobą, nie umiem, nikt nie wie, jaka jestem.. Nawet ja sama.
    No nic, cieszę się, że pojawił się u Ciebie taki post :)
    Zapraszam do siebie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też borykałam się z takim problemem, ale (na szczęście) już z niego "wyszłam". Trzymam kciuki abyś się odnalazła i chętnie zajrzę ♥

      Usuń
  14. Myślę, że bardzo dobrze ujęłaś ten temat o byciu sobą. Niestety jest to coraz trudniejsze. A dużo zależy od tego z kim trzymamy się i jakich ludzi poznajemy. Jeden przez drugiego chce pokazać swoje 'ja' i niekoniecznie jest to jego prawdziwe 'ja'. Chyba trzeba umiejętnie dobierac sobie znajomych, wtedy staje się wszystko prostsze i my lepiej czujemy się.

    Pozdrawiam,
    Marie Bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Coraz częściej towarzystwo na nas źle wpływa. Smutne.

      Usuń
  15. świetny post :)
    może obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :) Zaczytałam się ;)
    Mam małą prośbę :) Poklikasz w linki w poście ?( na pewno się odwdzięczę )
    http://key-tina.blogspot.com/2014/05/przeglad-sklepu-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili zajrzę na pewno :))

      Usuń
  17. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Chętnie wejdę i zaobserwuję ^^

      Usuń
  18. Super, masz racje ;3
    http://pysiapapu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie. Na przeszkodzie naszej akceptacji są ludzie. Teraz każdy jest oceniany ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie motywujesz! Podoba mi się :)
    Z przyjemnością zaobserwowałam, fajnie będzie jeśli się odwdzięczysz :)

    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry wpis!

    ~ zapraszam do mnie ~
    KONKURS DO WYGRANIA WYGLĄD BLOGA!!!
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog :) Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://yes-lovemoneyparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ważne jest to żeby być sobą ;) pozdrawiam.
    ZAPRASZAM
    http://sophiesoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)