niedziela, 18 maja 2014

What makes me happy?


Cześć. Dziś mam dla was dość popularny ostatnio na blogach post "What makes me happy?" czyli po prostu "Co mnie uszczęśliwia?" . Postanowiłam, że dodam coś w "innym stylu". Mam nadzieję, że wam się spodoba i trochę lepiej przez to mnie poznacie. Zapraszam do komentowania i zaobserwowania :)
A więc zaczynajmy!

aparat fotografia zwierzęta zakupy moje łóżko mój pokój podróże poznawanie nowych ludzi lato wakacje jezioro ciepłe, długie dni spotykanie się z przyjaciółmi rower wycieczki rowerowe blog gotowanie siatkówka język angielski lekkoatletyka szczupłe, długie nogi płaski brzuch martensy trampki sen zapach bzu i róży bransoletki mój telefon długie spacery nocne spacery uśmiech śmiech zdrowe włosy niezależnośćspełnianie marzeń  przygody z przyjaciółmi dobra książka romanse dobre filmy pikniki słońce gossip girl spełnianie marzeń ludzie z twojego fandomumój laptop ulubione jedzenie herbata tęcza


Jeżeli chcielibyście post "o mnie", czyli wy zadajecie pytania a ja na nie odpowiadam, to piszcie je
w komentarzu. Jeżeli będzie co najmniej dwadzieścia pytań, napiszę post z odpowiedziami na nie. 

Wasza Ala.



15 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz na moim blogu :) może będziemy ze swoimi notkami na bieżąco? :)
    obserwacja za obserwację :) zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczupłe długie nogi !
    To jest TO !
    Czekamy na post O mnie ;*

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwiają moi przyjaciele ♥
    Świetne rzeczy wypisałaś! :)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam niemalże takie same rzeczy które "makes me happy" :)
    http://www.oszeg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :D Zajrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :D
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Ja już obserwuję!
    http://aparatem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje <333

    http://olciik36.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)