środa, 4 czerwca 2014

Podsumowanie: MAY



STOP! STOP! Jak to już koniec maja? Jak to możliwe, że mamy już czerwiec? Koniec roku się zbliża a mnie ogarnia szczęście. Jeszcze nie wszystkie oceny poprawione, więc o wolnym na razie tylko marzę, ale już blisko, bliziutko!
Ten miesiąc był zaskakująco pozytywny. Zaczynając od weekendu majowego, który spędziłam (jak już o tym pisałam) aktywnie i od którego zaczęłam "upowszechniać blog". Stało się dla mnie to dużym "przełomem", ponieważ zaczęłam pisać posty regularnie (dwa razy w tygodniu), miałam pisać do kogo i tak oto mam swoich kochanych 74 obserwatorów! Tak bardzo dziękuję!



W maju również samopoczucie mi dopisywało (to dzięki pogodzie xd). Ogólnie spędziłam dużo miłych chwil z czego bardzo się cieszę. Były również zawody, o których na blogu nie wspominałam. Zaraz po nich, komunia i "sprawdzenie" sukienki. Takim oto sposobem w skrócie przypomniałam co wydarzyło się w maju.
Miesiąc zaliczam do udanych. Teraz mamy czerwiec. Miesiąc z którym wiąże duże nadzieje, początek wakacji, początek błogiego lenistwa!




A jak wy spędziliście piąty miesiąc roku? Był dla was udany? Jakie macie plany na czerwiec? Piszcie w komentarzach.







13 komentarzy:

  1. Gratuluję obserwatorów :)

    Zapraszam do mnie , będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czerwiec ! Byle do Wakacji <3
    Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna fantastyczna dawka inspiracji.
    Świetny Taag

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w maju mam urodziny, dodatkowo to wiosna więc to chyba mój ulubiony miesiąc ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na małe, pierwsze na blogu rozdanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mam urodziny w grudniu, i zima jest moim ulubieńcem :D

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czerwiec!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwacje, mogłabyś klikną u mnie w baner z Choies?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny design *.*
    http://nietracenadziei.blogspot.com/
    Zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obserwatorów i życzę Ci co najmniej kolejnych tylu. Super inspiracje.Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę uwierzyć, że już czerwiec. Haha... tyle się czekało- 10 miesięcy- a to już <3

    Mój blog- Serdecznie zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję obserwatorów :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajny blog!
    Klikniesz w link do topu pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/06/bee-peaceful_4508.html .
    Lub w banner w bocznym pasku na blogu ? .
    Ja na pewno się zrewanżuję ! .
    //

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)