poniedziałek, 2 czerwca 2014

Wielki powrót + bajki Disney'a



Witam Was po „dłuższej” mojej nieobecności na blogu. Napisałam „dłuższej”, bo prawdę mówiąc nie wchodziłam na niego, postów nie pisałam, a mój wkład w tego bloga był znikomy.

Z góry chcę przeprosić Alicję, za to, że nie pisałam postów oraz za to, że rozważałam „odejście” z bloga. Was też oczywiście przepraszam. Można powiedzieć: było minęło.  Teraz postaram się niczego nie zawalić i pomóc Alicji w rozkręcaniu bloga. Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu tak jak posty Ali. To tyle na wstępie. 


Był post o filmach teraz będzie o bajeczkach!

Bajki Disney’a. Czy jest ktoś taki, kto nie widział ani jednej bajki wytwórni Disney Pictures? No właśnie.  Bajki Disneya były nieodłącznym elementem mojego dzieciństwa.  Waszym pewnie też. „Król Lew”, „Piękna i Bestia” to bajki do których wracam z sympatią i dokładnie wiem co się w nich działo. Pamiętam każdy moment tych bajek. 

 [stare logo Disney'a]

Trzeba przyznać, że bajki wytwórni Disney Pictures miały w sobie magię. Były po prostu niesamowite. Postacie były piękne, a historie pokazane w tych dziełach niosły ze sobą zawsze jakieś przesłanie.  Niektórzy się pewnie ze mną zgodzą, ale dzieciństwo jakie teraz mają nasze młodsze siostrzyczki, braciszki, kuzyneczki, sąsiedzi  to nic w porównaniu do tego co my przeżyliśmy.  Te „Świnki Peppy” czy inne głupie rysunkowe bajeczki są denne.  Przy tych bajkach co teraz są,  bajki Disney’owskie to diamenty! Tak, nie boję się użyć takich słów, bo wtedy to było coś! 



A Wy macie jakieś swoje ulubione Disney’owskie bajki? 

P.S. Dziękujemy za ponad 60 obserwatorów! ♥

Kinga

26 komentarzy:

  1. Ja uwielbiałam Śpiącą Królewnę, Kopciuszka, Śnieżkę. I wiele wiele innych
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka uwielbiam bajki ^_* obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bajki Diesneya !
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha król lew zdecydowanie jest najlepszą bajką... jako dziecko kochałam teraz też tak jest...
    co powiesz na wspólną obserwacje? odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bajki Disneya,dzieciństwo się przypomina :)
    może wspólna obserwacja? Jak tak to zacznij,odp u mnie :* rewanż gwarantowany http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajki Disneya są najlepsze :D
    Co powiesz na obserwuj za obserwuj?
    Odpowiedz u mnie ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. moimi ulubionymi bajkami disneya byly chyba wszystkie o ksiezniczkach <3


    http://kamoop.blogspot.com/
    zaobserwuj, jesli ci sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh bajki Disneya... Piękna i Bestia wymiatają :D

    Zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaplątani i Lodu;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam sentyment do tych bajek :) ale pewnie dlatego że kojarzą mi się z dzieciństwem :) dzisiejsze bajki też są piękne , nie mówię tu o serialowych "świnkach pepach" :D ale o tych filmowych.
    Obserwuję i liczę na wzajemność :):)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. te bajki wymiatają! ;)

    zapraszam
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza jest Mickey Mouse ! Ale ta prawdziwa. Księżniczki też były i są świetne !
    Teraźniejsze bajki (np. "Frozen") podobają mi się, ale pod względem grafiki. Są wykonane bezbłędnie i wyglądają tak rzeczywiście.
    Obserwuję ;)
    weird-world-of-blue.blogspotc.om
    Serdecznie zapraszam i liczę na komentarze i obserwację :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ogólnie lubiłam bardzo bajki z udziałem księżniczek , Kubusia Puchatka , Disney bardzo dobra wytwórnia ,każdemu dziecku jakaś bajka z ich wytwórni przypadnie do gustu ^^



    http://xwelcometoourworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te bajki przypominają mi moje wspaniałe dzieciństwo *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Macie bardzo ciekawy blog. Też tak jak Wy lubię Króla Lwa. Obserwuję i liczę na Waszą kolej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny post :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dobrze, że nie odeszłaś! :)
    Jeju kiedyś bajki Disneya były świetne, teraz to tylko kupa przemocy i krwi.
    Zapraszam do mnie. Jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zaobserwować, a ja się odwdzięczę.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, kocham bajki Disneya i nawet jeśli będę staruszką to podejrzewam, że tak samo będę je kochać i z radością do nich wracać! dzisiejsze bajki się mogą schować przy tych starych... :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely!
    New post up on my blog, let me know your opinion about it!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam bajki Disneya <3 świetny post!

    Klikniesz u mnie w linki sheinside? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój brat niedźwiedź zawsze będzie najlepszym filmem ever.
    Zapraszam do siebie!
    heartfalling.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam bajki Disneya :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie bajki Disneya :)
    Obserwuje i liczę na rewanż ;*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie przebije Krainy Lodu ! ; ) jaka stara jestem tak mogłabym ją oglądać wiele razy .
    Zapraszam oczywiscie do nas na bloga !; )
    http://koraandkoras.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Będąc mniejsza oglądałam te bajki i najbardziej lubiłam Małą Syrenkę ;)

    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj *.*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałaś o filmie, który ma teraz wejść? Opowiada o wyłuzdanych księzniczkach z disney'a :)
    Niestety nie pamiętam tytułu ;____;

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)