niedziela, 14 września 2014

Change? Change!



Witajcie. 

Szkoła już rozpoczęła się na dobre, pewnie niektórzy już zapomnieli,  że były niedawno wakacie. Czas płynie nieubłagalnie szybko, nie sądzicie? Dobra, postaram się napisać tego posta szybko i jakoś ciekawie, bo muszę się jeszcze z angielskiego pouczyć (no cóż- ja i angielski to dwie odrębne bajki, wzajemnie się nie lubimy: ja nie lubię angielskiego a on mnie, bo tak tępo mi do mojej tępej głowy wchodzi, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. :D). Kurczę, znów odbiegam od tematu, wybaczcie!

Już od dobrych kilku dni jestem przeziębiona, a do szkoły muszę chodzić- sami wiedzie, nowa szkoła, nowi rówieśnicy i trzeba troszkę tam pobyć, żeby się zaaklimatyzować.  

Dobra! Przede wszystkim chciałabym Was serdecznie przeprosić za rzadkie publikowanie postów. To przez szkołę – naturalnie. Codziennie wstaję o 5.40. Autobus mam o 7.10 (i jeszcze na przystanek musze dojść- 20 min). Codziennie w domu jestem o 15.00, potem obiad, odrabianie zadania domowego, nauka, a o 22.00 to ja już idę spać (wyspać się muszę, a ja straszny śpioch jestem XD). Czas jak już jakiś znajdę to przeznaczam na odpoczynek i rodzinę. Sami rozumiecie. :D 

Chcę Was też uprzedzić, że niektóre posty są pisane kilka tygodni wcześniej, zanim zostaną opublikowane, więc możecie się spodziewać niektórych nieco „przeterminowanych”.

Okej, skoro już przeprosiłam i uprzedziłam to napisze jeszcze troszkę o tym, że już dostałam pierwszą ocenę w tym roku szkolnym! Jest tą piąteczka z polskiego! Oł jee! Tak, musiałam się tym z Wami podzielić, bo piąteczka jest z dat związanych ze starożytnością, której nie cierpię. Swoją drogą myślałam, że w liceum będzie duuużo lektur i wypracowań, a tu niespodzianka! Już kolejny tydzień maglujemy starożytność. Pominę fakt, że na tych lekcjach to ja już prawie śpię, ale jakoś daję radę! :) 

To tyle, jeśli chodzi o dzisiejszy post.  Życzę Wam wszystkim, żeby ten rok szkolny szybciutko minął i żebyście dostawali jak najlepsze oceny (oczywiście wszystko na miarę Waszych możliwości). :)

Pozdrawiam i trzymajcie się!

Kinga

2 komentarze:

  1. życzę powodzenia w nowym roku szkolnym:)! zapraszam do siebie:) i jeśli to nie problem proszę o kliki pod pierwszym zdjęciem:* http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przeterminowany post ... ciekawe, nie pomyślałam że one mogą mieć datę ważności :)


    * Jestem tutaj *

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)