poniedziałek, 15 września 2014

Podsumowanie: AUGUST

Powoli przyzwyczajam się do obecnego planu i już (chyba) wiem, kiedy będę miała chwilę wolnego czasu by nadrabiać zaległości. Dziś jest ten moment kiedy piszę post na przyszły tydzień, post z serii "podsumowanie". A więc bierzemy pod lupę sierpień. Początek sierpnia był bardzo dobry. Trójmiasto, ostatnie wakacyjne chwile z przyjaciółmi łzy i tęsknota. Z tym kojarzy mi się sierpień. Początek był cudowny. Nie nudziłam się. Jednak kiedy wszyscy powoli zaczęli wyjeżdżać, coraz mniej osób widywałam, coraz bardziej za nimi tęskniłam. Do dziś jak pomyślę o tych wszystkich pożegnaniach, o spędzaniu z nimi czasu, o wspólnych spacerach, wyjazdach na rowerach i głupich pomysłach, łza się w oku kręci. W sumie mogłabym tu podsumować też całe wakacje, które były najlepsze w moim życiu. Bez żadnego "ale". Były najlepsze. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili.
Ciężko jest mi pisać ten post, jest przed 22, słucham melancholijnej muzyki przy zapalonej lampce wspominając wakacje. Za oknem zimno, liście powoli opadają - i jak tu nie płakać?



Co do września, początek nowego roku szkolnego. Jak zaczęłam pierwsze tygodnie? Jeżeli chodzi o naukę to dalej jest mi ciężko przerzucić się na intensywną pracę. Mam nadzieję, że niedługo wpadnę w "ten trans".

A jak u was minął drugi miesiąc wakacji i jak zaczął się pierwszy miesiąc szkoły? Dajcie znać na dole, tradycyjnie zapraszam na bardzo jesienny kolaż :D







8 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, poczułem się melancholijnie, ale na szczęście patrzę teraz przez okno i widzę jeszcze lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz błąd w tytule, bo August, a nie Awgust.

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xo. Pisząc tytuł nawet nie spostrzegłam, przepraszam

      Usuń
  3. świetny blog
    zapraszam
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam! :)
    http://anastazjanielubischematow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemnie czytało się twój wpis, lubie takie blogi gdzie mogę trochę poznać osobę która pisze
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*
    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo tęsknię za wakacjami.
    Teraz, kiedy jest już wrzesień, pora jesienna uświadamiam sobie jak bardzo nie doceniałam wakacji:(
    Niestety tak już jest.
    To co dobre, szybko się kończy.
    Teraz czekam na święta <3

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)