wtorek, 9 września 2014

Change?

Cześć. Rok szkolny już się zaczął. Pierwsze sprawdziany, pytanie na lekcjach czy zwykłe zadania domowe już mam za sobą. W tym roku wzięłam strasznie dużo na siebie. Projekty, lekcje dodatkowe + zwykłe lekcje i nauka na powyżej 4 nie oszczędzają mnie ani trochę. Nie chcę rezygnować ze swoich pasji i nie chcę też ich zaniedbywać a tak się stało w przypadku bloga. Miałam masę pomysłów na posty typu "Ulubieńcy wakacji", "Pakowanie na wakacje" lecz nie doszły one do skutku, właśnie przez brak czasu. Chcę dać z siebie więcej niż to możliwe, jednak to pochłania mi więcej czasu niż myślałam. Każda moja wolna chwila to odpoczynek. Nie wiem czy tak będzie cały czas czy może jeszcze gorzej. Póki co wiem tyle, że posty BĘDĄ pojawiać się RZADZIEJ czyli raz w tygodniu. Zapewne będą jeszcze jakieś przełomy na blogu, może więcej moich zdjęć ;)? Jednak póki co musimy cieszyć się tym co mamy, a czytelników mamy naprawdę niewielu, co nie oznacza, że możemy ich zaniedbywać - wręcz przeciwnie. Trzeba dbać jeszcze bardziej i zawsze o nich myśleć!
Podsumowując przepraszamy za mały mętlik. Może następny post będzie postem tematycznym? ;) Co wy na to? Dawajcie znać w komentarzach.

XOXO Ala ♥ 

5 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Życie prywatne zawsze jest ważniejsze, niezależnie od powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że się udzielasz! Powodzenia! Ja przed kartkówkami :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa typowa szkoła ;p

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)