poniedziałek, 1 września 2014

Back to school!

HejCześćSiemaElo albo po prostu Dzień dobry :D Pierwszy września już za nami, a więc oficjalna część rozpoczęcia roku szkolnego już za nami. Nowe plany, nowe postanowienia co w tym roku zamierzamy osiągnąć. Dla niektórych nowa szkoła, nowi znajomi, nowe życie. Ja znajduję się w tej pierwszej grupce ludzi, którzy będą kontynuować naukę w starej szkole. Jakie mam plany na ten rok? W sumie wolę nie planować. Wakacje bez planów wyszły nawet udane więc mam nadzieję, że rok szkolny też taki będzie. W sumie wolałabym aby minął w mgnieniu oka (jak chyba każdy z resztą). Nie jestem przygotowana na powrót. Nie mam nastawienia "Musisz dać z siebie wszystko, to będzie twój czas" co mnie bardzo martwi. Nawet teraz, kiedy wiem, że jutro muszę wstać o 6:40 siedzę i piszę ten post. Może to pomoże mi "przekonać" mój mózg do przestawienia się na tryb "SZKOŁA"? Jak wyszedł początek roku? Szkoła została odnowiona, to widać gołym okiem. Może poczuję się jak w nowej? Kto wie. Ludzie ci sami, taka sama klasa, tylko ubyło "kilku" osób. Atmosfera - identyczna a jednak inna. Typowy początek roku.
A jak u Was? Macie może jakieś postanowienia z tym rokiem szkolnym? Trzymam za Was kciuki, żebyście w tym roku osiągnęli swoje cele i żeby "to był Wasz czas".


5 komentarzy:

  1. Ja na szczęście szkołę mam już za sobą, natomiast Wam życzę powodzenia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam trochę tęsknie za szkołą :P
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3100 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zostaję w starej szkole :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie poszłam do całkiem nowej szkoły i otoczenia, niestety nie podoba mi się zbytnio to, że szkoła już jest i trzeba się zabrać za obowiązki.
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)