niedziela, 24 sierpnia 2014

Decyzje bez odwrotu.


Chyba każdy z nas miał taki moment w swoim życiu, że stało się coś czego nie można było odwrócić. Co wtedy najlepiej zrobić, kiedy nie mamy na to wpływu? Rozwiązanie jest jedno-pogodzić się z tym. Nie zawsze wszystko wychodzi i nie zawsze wszystko będzie wychodzić po naszej myśli, jednak życie jest na tyle długie, że zawsze możemy nasze stracone plany, marzenia "odbudować" i zrealizować w niedalekiej przyszłości kiedy wszystko będzie nam na to pozwalało. Drugim sposobem jest znalezienie pozytywu w decyzji bez odwrotu. ZAWSZE, we WSZYSTKIM jest coś pozytywnego. Nic się nie dzieje bez przyczyny, więc może akurat te wydarzenie da początek czemuś lepszemu i piękniejszemu? Zawsze warto wszystko rozważać. Koniec jest początkiem i nie powinniśmy o tym zapominać.




8 komentarzy:

  1. Nie żałuję niczego. Żadnego błędu, naprawdę. Wszystko to czegoś mnie nauczyło. Dzięki temu jestem teraz taka jaka jestem. I ciesze się z tego.

    Pozdrawiam,
    Na pewno będę chciała nadal śpiewać, poza tym chyba wrócę do fortepianu. Może jakoś to połączę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry post :D Ja ostatnio zrobiłam coś czego bardzo żałuję ;/ niestety wiem że muszę się pogodzić z tym że nie będzie jak kiedys ;c
    http://hi-wika.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post serio ;d Ja załuję kilku rzeczy.
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis
    śliczne zdjęcia :)
    ps. mogłabyś poklikać na moim blogu w linki? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Ja na razie niczego nie żałuję i chciałabym abym nigdy nie musiała żałować ;)

    Zapraszam:
    Nowy post: aarlenaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec zawsze jest początkiem czegoś nowego, no ale jednak jest też tym końcem. W sumie ja nie żałuje moich decyzji życiowych, bez nich nie byłabym tu gdzie jestem teraz :) Odpowiedź na Twoje pytanie u mnie na blogu ;)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, narazie nie żałuję jakiś ważnych decyzji, może kilku małych rzeczy i mam naadzieję, że tak zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo życiowo. Ale fakt, nie można zrobić nic innego, jak tylko ze wszystkim się pogodzić i tak żyć. W zgodzie ze sobą. To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)