środa, 13 sierpnia 2014

Podsumowanie: JULY

 HEJHEJHEJ! Lipiec minął mi niezmiernie szybko. Spędziłam go wspaniale, z czego bardzo się cieszę. Pogoda nas rozpieszczała do granic możliwości. Z tego co pamiętam było tylko kilka dni deszczowych bądź pochmurnych, ale to nic nie szkodzi, bo w ten czas czytałam, odpoczywałam lub pisałam do przodu posty na blogu. Przez większość czasu, kiedy żar lał się z nieba mnie nie można było zobaczyć w domu. Dosłownie. Jak już wam wspominałam spędzałam miło czas z przyjaciółmi. Chodziliśmy na spacery, śmialiśmy się, wygłupialiśmy, graliśmy w karty na chodniku o dwudziestej drugiej (XD). Mimo, że wyjechałam na jeden dzień do Trójmiasta (mój wyjazd został przerwany, ale obiecuję, że w sierpniu tam wrócę!), zobaczyłam tylko sopocki deptak i weszłam na molo, ten jeden dzień był pełny wrażeń i zaliczę go do udanych! W sumie nic większego się nie wydarzyło. Sierpień już się zaczął. Trochę mnie to smuci, bo to drugi miesiąc wakacji, a ja nie jestem gotowa na powrót do szkoły. Jako miesiąc również zapowiada się dobrze, oby taki był!

Moje dwie ulubione piosenki tegorocznych wakacji!













6 komentarzy:

  1. świetny post ;)) ..udanej reszty wakacji ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem jeszcze w pełni przygotowana na powrót do szkoły, ale zostało jeszcze trochę czasu ;)
    Świetne piosenki!

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przygotowana do powrotu do szkoły prawie wcale ;D
    Jeżeli dodajesz podsumowanie jakiegoś miesiąca, to najlepiej dodawać je np. 30 lipca, 31 sierpnia itd.
    Taka mała rada ;D
    Zapraszam http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem dość przygotowana rzeczowo. Ale psychicznie nie za bardzo. Wolałabym spędzić jeszcze z dwa miesiące nudząc się i nic nie robiąc. Cudowne zdjecia.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oops a ja własnie mało wychodziłam z domu w te wakacje ;c

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)