wtorek, 5 sierpnia 2014

Mania Pottera.


Z tagu "O mnie" wiecie, że jestem #Potterhead, czyli jestem w fandomie Harry'ego Potter'a. Co roku w lato bądź w wiosnę jest puszczany w telewizji "maraton" tego filmu. W tym roku nie było inaczej. Już w piątek na TVN o 20:00 zobaczymy szóstą część, czyli "Harry Potter i Książe Połkrwi". Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ uwielbiam oglądać serie tych filmów w telewizji. Po za tym jest to jedna z moich ulubionych części, więc podwójnie się cieszę :D Ten post powstaje dlatego, że bardzo chciałam się z Wami podzielić moją radością! Harry od zawsze był przeze mnie i rodzeństwo oglądany w lato dlatego to już stało się tradycją. Zobaczenie tej samej części po raz setny (dosłownie) i tak sprawia, że się uśmiecham. Przeżycie tej samej przygody po raz kolejny, jest nie do opisania. Zapewne wiele z was oglądało serie filmów Harrego Pottera, więc wiecie o czym mówię.




Będziecie w piątek oglądać? Ja już nie mogę się doczekać! Całuję, Ala xo


9 komentarzy:

  1. Ja też jestem Potterhead! :D *pjona*
    U mnie w rodzinie oglądanie Harre'go w wakacje również stało się w pewnym sensie tradycją ;P Nie planuję nic na piątkowy wieczór, tylko oglądam tv ;3 Z kolei szósta część, jest jak dla mnie najsmutniejszą częścią i średnio ją lubię ;c
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja te zjest i tez maj ulubioną cześcią jest Ksiaze półkrwi.. Szkoda ze Harry juz się zakończył...

    OdpowiedzUsuń
  3. Za książkami nie przepadam, ale filmy nawet lubię. Jak nie zapomnę to może obejrzę! :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem Potterhead, ale bardzo, bardzo lubie tego czarodzieja ;) + Obserwujé ^^ Masz ochote na rewanz?
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Harrego ale nie aż tak bardzoo że wiesz. ;D Raczej obejrzę. ^^
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że będe oglądać :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie harrego potera
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam i przeczytałam wszyystkie części Harrego, dwie książki nawet po angielsku, ta historia mogłaby się nigdy nie kończyć

    http://queen-of-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za pol roku koncze 20 lat ale nadal jestem beznadziejnie zakochana w tworczosci pani Rowling;) zapraszam do siebie www.daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)