niedziela, 17 sierpnia 2014

Po koloniach! + zdjęcia



Witam Was po nieco długiej przerwie w moim blogowaniu.  Brak czasu (pakowanie się i korzystanie z pogody), kolonie oraz awaria komputera sprawiły, że dopiero teraz piszę tego posta. Kurczę! Jak to oficjalnie brzmi! Dobra, tyle na wstępie! 

Nie mam zbytnio pomysłu na tę notkę, a jakoś muszę dać o sobie znać na blogu, więc będzie tutaj taki misz- masz zdjęciowy.  :)

Skoro byłam na koloniach (w Łebie!)  to wypadałoby podzielić się zdjęciami z tego wyjazdu, prawda?  Czytelnicy, którzy nie pochwalają mojego talentu fotograficznego (którego, oczywiście nie mam )lepiej niech nie oglądają moich zdjęć, a jak już to proszę nie wylewać tutaj wiadra krytyki.  Dziękuję.  :D 

A teraz zdjęcia! 




[port jachtowy w Łebie]




[tego widoczku nie muszę chyba przedstawiać :) ]





[tuż przed zachodem słońca…]



[to co wyżej… :D]




[to już zachód słońca- widok pewnie Wam znany, ale zdjęcie nieudane. Wybaczcie. ]




[kolejny zachód słońca. Zdjęcie znów nieudane. :/]





[A to kościółek/katedra/kaplica w Gdańsku! Sorki, nie wiem co to dokładniej jest, bo nie słuchałam przewodnika… xD ]






[Gdańsk!  „Kinga, no przecież widzimy, że to Gdańsk…” :D]




[widoczek z Molo, Sopot ]





[tu też Molo. A w tle nadciągające straaaszne chmurska! :D ]


 


[Tutaj mamy Dar Pomorza w Gdyni.  Mam jeszcze zdjęcie okrętu Błyskawica, który jest przycumowany zaraz obok tego żaglowca, ale jego ujęcie jest nieciekawe i nie wstawię go tutaj. ]


Zdjęcia są jakie są. Musicie mi uwierzyć, że wybrałam i tak te „najładniejsze” . 

Mamy jeszcze końcówkę wakacji. Ja już raczej nigdzie nie pojadę. Jedynie będę się spotykać z przyjaciółmi i szykować do szkoły (wiecie; książki, zeszyty, przybory szkolne itp.).  :D 

A Wy? Jedziecie jeszcze gdzieś? Gotowi jesteście już na nowy rok szkolny?  

Pozdrawiam,

Kinga.

8 komentarzy:

  1. Nie przesadzaj, zdjęcia nie są wcale straszne, niektóre są naprawdę śliczne!

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj , na prawdę świetne zdjęcia .
    Nie wiem jak inni ale ja okropnie ciesze się z Twojego powrotu ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie .
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Molo w Sopocie to moje ulubione miejsce na polskim wybrzeżu :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i zdjęcia ;3 Zapraszam do mnie jest KONKURS :D
    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś. Jeśli w przyszłości rozważasz jeszcze udział w koloniach, to Kotlina Kłodzka oferuje mnóstwo atrakcji dedykowanym dzieciom. Wiem o czym piszę, ponieważ moja córka regularnie jeździ na kolonie odbywające się właśnie w Kotlinie Kłodzkiej. Małgonia zatrzymuje się wówczas w świetnym ośrodku, który zapewnia najmłodszym dostęp do różnych obiektów sportowych,

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że kolonie się udały. Moja córka również lubi podróże. Iza często jeździ na wycieczki szkolne do Lublina. Miasto to spodobało się jej do tego stopnia, że w tym roku wysyłamy ją tam na miesięczne kolonie. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)