wtorek, 1 lipca 2014

#1 Under Twenty, Anti Acne, 3w1 żel myjący, peeling złuszczający, maska regulująca - recenzja.

Witam, witam. :D

Mam nadzieję, że wszyscy zadowoleni z powodu wakacji. Tfu, co ja gadam? Wszyscy pewnie są zadowoleni, bo kto nie chce wakacji? :)

Dziś recenzja kosmetyku Under Twenty 3w1.

Oto on:    <taaa daa!> 


Co obiecuje producent?
Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych: aktywny cynk, wyciąg z cytrusów, matująca glinka, drobinki peelingujące.  Potwierdzona skuteczność*:  odświeża skórę- 83% , wygładza cerę- 100%, zmniejsza przetłuszczanie skóry- 83%,  eliminuje zaskórniki- 50%.
*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami

A tutaj skład:  <mam nadzięję, że coś tam będzie widać XD>



Stosowanie według producenta: 



Konsystencja:
Gęsta, dużo drobinek peelingujących , które mocno ścierają naskórek.

Moja opinia:
Nie polecam do codziennego stosowania. Za bardzo wysusza skórę, daje uczucie ściągnięcia. Ja stosowałam go jako peeling dwa razy w tygodniu i sprawdzał się dość nieźle. Buzia była gładka jak pupcia niemowlęcia. Jako żel nie stosowałam go, ale pewnie miałby takie same działanie co peeling, bo wiadomo- konsystencja się nie zmienia a i to i to trzeba rozprowadzać ruchem okrężnym. Jako maseczka stosowałam chyba tylko 2 razy i nie widziałam jakiejś różnicy po jej zastosowaniu. Jako peeling nic nie zdziałał na trądzik. Jedyne co czynił to wygładzał buzię.

Odświeża skórę? Tak.
Wygładza cerę? Tak
Zmniejsza przetłuszczanie skóry? Nie zauważyłam.
Eliminuje zaskórniki? Tak troszkę.

Cena:
waha się od: 9,99 do 16 zł.

Gdzie kupić?
Drogerie, może się też trafić w Biedronce.

Pojemność:
150 ml

Ogólna ocena:
6/10

Jak się u Was sprawdził ten produkt? Pomógł? Zaszkodził? :)

Kłaniam się niziutko,

Kinga


9 komentarzy:

  1. miałam go dość średnio się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, faktycznie wysuszal skóre ;/

    https://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    Świetny post! *.* Całkiem fajny kosmetyk.
    Ja zastanawiam się nad kupnem podkładu Under Twenty i chyba się zdecyduję ;)

    Nowy post - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪
    ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny, miałam go kiedyś ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko rzecz, Under 20 mają na prawdę fajne kosmetyki, akurat dla nastolatek- efektywne i nie zbyt drogie :)
    Pozdrawiam:)
    Maybe wspólna obserwacja, co ty na to ? Zapraszam :
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś i był okej ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam tą firmę :))

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy ! :) Długo zastanawiałam się nad kupnem tego żelu,ale po twojej recenzji chyba się skuszę.
    Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog !
    izz-izzy.blogspot.com
    Mam nadzieję że mój blog również spodoba się tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś i dla mnie był dobry, ale ja mam bardzo bardzo tłustą cerę więc się sprawdzał ;) wypróbuj podkład od nich ! :D jest fajny i nie drogi bo do 16 zł ;) pozdrawiam ! i zapraszam do mnie ! <3 : http://loveoreoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)