sobota, 26 lipca 2014

Własne cztery kąty.


Cześć wam! Pierwsze 4 tygodnie wakacji mamy już za nami. Póki co "dzielę" je ze znajomymi, czyli się nie nudzę :D Spędzamy razem miło czas na spacerach po drogach, które znam na pamięć. Na poznawaniu piękna w tym co mam na co dzień. Po prostu na przypomnieniu sobie i uświadomieniu, że moja miejscowość, w której mieszkam od 14 lat, nie jest wcale nudna i brzydka jak mi się zdawało. Może to dziwne ale i prawdziwe. Każdego letniego wieczoru mogę podziwiać na moim niebie cudowny zachód słońca, który zapiera wdech w piersiach. Mogę przejść się na wiadukt, z którego widać pozostałości po starej i dawno już rozebranej stacji kolejowej. Pola i łąki dzielą ścieżki, które nigdy mi się nie nudzą i chodzenie nimi zawsze poprawia mi humor. To właśnie w tym miejscu czuję się bezpieczna. Tutaj się wychowałam, tutaj spędziłam dzieciństwo, tutaj są moje wspomnienia. Każdy z nas ma takie miejsce, swój mały kącik na Ziemi - swój dom.




Chciałam również zapowiedzieć, że w przyszłą sobotę ukaże się post z sukienką, który dawno temu obiecałam! :D W końcu ktoś ze mną poszedł na zdjęcia, także dziś dzielę się z Wami tylko ich częścią :D Następna w innym poście :D



11 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. ;)
    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że spędzasz czas ze znajomymi :) Moich,albo nie ma,albo im się nie chce wyjść,albo jest brzydka pogoda ;/
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. Nie mogę doczekac się postu z sukienką! :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia kochana *.*
    Mogłabyś kliknąć w link pod ostatnim postem : http://polakate.blogspot.com/2014/07/witam-witam.html <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;>
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie, czekam na ten post :D !
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Czekam na post z sukienką ;)
    Dodałam blog do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko doceniamy nasze miejscowości a to błąd bo w każdym miejscu czy w wielkim mieście czy małym miasteczku kryją się wspaniałe miejsca, które warto odkryć ;)
    http://diobromoetan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, osobiście kocham swoją małą miejscowość i choć mieszkam w dużym mieście to z chęcią wracam do rodzinnych stron :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)