piątek, 11 lipca 2014

Mundial!


 Przy włączonym meczu i wolnej chwili myślę: "Może napiszę jakiś ciekawy post. Tak to dobry pomysł. Ale o czym?". Już wiem o czym! Kończy się Mundial. Mimo, że nie lubię piłki nożnej, to z racji tego, że były (w prawdzie kończą się) Mistrzostwa Świata w tej dyscyplinie, starałam się oglądać chociaż jeden mecz dziennie. Na początku wydawało mi się to nudne, myślałam, że nie dam rady a jednak. Po kilku obejrzanych meczach stwierdziłam, że co całkiem ciekawy sport.



W tym roku MS odbywały się w Brazylii. Brazylia była już kilkakrotnie, jednakże nie tym razem. W finałowym spotkaniu spotkały się Niemcy i Argentyna. Brazylia jako kraj przygotowywała  się na to przez kilka lat. Nawet ulice pomalowali, a możemy to zobaczyć na Google Street .
Moimi faworytami od 2008 roku w każdych Mistrzostwach (Świata, Europy) są Hiszpanii. Jednak nie udało im się utrzymać zdobytego cztery lata temu Pucharu Świata i nie wyszli z grupy, przez co jestem lekko zawiedziona i zasmucona, że nie będę mogła ich już oglądać w Brazylii. 





A wy oglądaliście Mundial? Macie swoich faworytów? Piszcie w komentarzu, na kogo wy liczyliście i liczycie w walce o podium.
Z racji tego, że MS zawróciły mi w głowie (dosłownie), dodaję drugi post pod rząd :D pomyliłam datę publikacji, za co bardzo Was PRZEPRASZAM, Ala xo 

15 komentarzy:

  1. Ja tez nie przepadam za piłka nożną

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo lubię piłki nożnej. Oglądałam kilka razy Mundial, faworytów nie mam..
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam Mundial z zapartym tchem!
    Obserwuję! Jeśli zaczniesz i ty obserwować mojego bloga, to być może właśnie o twoim blogu napiszę w następnym poście :D
    Konkurs trwa do 1 sierpnia!

    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądam, jestem za Argentyną :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądam, ale zazwyczaj następnego dnia pytam się kto wygrał i tyle hahaha :)

    Obserwuję:>
    sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Booże już mam dośc ;c

    Obs=obs ? Jeżli tak napisz u mnie ;))
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam kilka meczy, ale jakoś niespecjalnie mi się podobały ;)
    Kibicowałam Portugalii, niestety bezskutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie meczów nie oglądam bo mnie nudzą i irytują, ale orientuje się w wynikach, a i dzisiejszy finał obejrzę.

    Obserwuje:)

    anormalnyswiat.blogspot.com & new blog sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam wszystkie mecze :) szkoda że w finale nie ma moich faworytów :c
    Obserwacja za obserwacje?
    Jak tak to daj znać na moim blogu :)
    http://snowy17893.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post! Nie mogę się doczekać następnego! :) oraz genialny blog ♥

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam chyba wszystkie mecze ;)
    Ciekawy blog! Obserwuję i będzie mi niezwykle miło jeżeli Ty również mnie odwiedzisz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nimecy ;D wygrałam zakład dzieki nim <3

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)