niedziela, 6 lipca 2014

Podsumowanie: JUNE


Hej, hej :D Jak co miesiąc witam was w poście, w którym podsumuję ubiegłe 30 czerwcowych dni. W tym miesiącu zaczęły się upragnione wakacje! Był to chyba punkt kulminacyjny, na który czekałam już od maja.
Nie zapominajmy, że przed każdym początkiem był czegoś koniec - zakończenie roku. To na nim wylałam swoje łzy, żegnając klasy III, z którymi przez ostatni rok dzieliłam szkolne korytarze. Przed zakończeniem roku była wycieczka szkolna. Świetne wspomnienia pozostają w mojej głowie do dziś. Chwile, które zbliżyły do siebie tak wielu ludzi -niesamowite :)



Teraz rozpoczął się lipiec, z którym (jak chyba z każdym miesiącem) wiążę duże nadzieje. Póki co pogoda jest cudowna (upał +25°C), ma utrzymać się przez przyszły tydzień, więc nie pozostaje mi nic innego jak się cieszyć! Tak, jestem wielbicielką upałów :D
Pozostawiam was z dawką wakacyjnych zdjęć i do zobaczenia w środę, Ala ♥ 













13 komentarzy:

  1. 1 i przedostatnie zdjecie mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie. Super fotki. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to podsumowanie. :)
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest upał, ale ma się popsuć pogoda w środku tygodnia... :((

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie gorąco, własnie wybieram się ze znajomymi nad jezioro :D
    Obserwuję i liczę na obiecany rewanż :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest straasznie gorąco, a narzekałam na zimno :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pozytywnie:) obserwuję i zapraszam do siebie http://daydreamjuice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też czekałam na wakacje z upragnieniem :) jest cieplutko ♥
    ja już obserwuję i liczę na odwdzięczenie :)

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ja też uwielbiam upały i jestem ich fanką <3 obrazki są śliczne ! ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://loveoreoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham upały :) Świetne obrazki ;)
    Zapraszam do mnie, pojawił się post o masce na porost włosów :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem wielbicielką upałów. One mnie mobilizują do wszystkiego :)
    Witaj, lipcu !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://mojepostrzeganieswiata.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji i komentowania :))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)