sobota, 12 lipca 2014

Wspominam - wrzucam - wzruszam



 Siemaneczko! :) 

Tytuł posta dość banalny, a nawet tandetny.  W każdym bądź razie chodzi mi o wspominanie skończonej szkoły, wrzucanie zdjęć z nią związanych i wzruszanie (niekoniecznie Was XD). 

W tym roku zostałam absolwentką gimnazjum, do którego strasznie bałam się iść po ukończeniu podstawówki . Tak, bałam się! Z resztą ja to tam zawsze jestem strachliwa, więc nie ma się co dziwić.  Trzy lata minęły jak z bicza strzelił! A ja już taka stara, że do liceum idę.  Latka lecą a mi na starość odbija- dlatego taki post. 

Mam nadzieję, że moim postem „natchnę” inne sentymentalne osoby do pisania podobnych postów do mojego. 

Oto zdjęcia  przedmiotów związanych z moją dawną szkołą (oczywiście przedmioty, które jakoś udało mi się odnaleźć w moim pokoju): 

świadectwo ukończenia gimnazjum- tak! Jest moje! A pasek jest prawdziwy! ...




dyplomy za konkursy, frekwencję itp.  (Żebyśmy się rozumieli: ja kujonką nie byłam :3)...




przedmioty związane z wycieczką do Paryża (bilety wstępów, bilety do metra, plan Paryża,  pusta puszka po napoju i inne)...




nagrody jakie udało mi się „zdobyć”(były jeszcze czekolady… ale jakoś… zniknęły. Nie wiecie może gdzie są?)...




obrazki na plastykę (jedyne jakie udało mi się wygrzebać. Proszę się nie śmiać, gdyż nie mam talentu)...




inne pierdołki, które na długo będą mi przypominać o ukończonej szkole...




oraz moja szkoła (zdjęcie wykonane na szkolny konkurs i jeszcze mi zostało na kompie :D)...



(Uwaga! Post nie powstał po to, żeby się pochwalić, ale po to, żeby wspominać :) )

To tyle. Myślę, że natchnęłam niektórych na tego typu posty i zobaczę wkrótce podobne na Waszych blogach.:)

Trzymajcie się! 

Kinga

11 komentarzy:

  1. Ja wiem gdzie są te czekolady, zjadłam je ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci Świadectwa z czerwonym paskiem na pewno dostaniesz się do wymarzonego liceum :) Jakąty musisz być dobrą uczennicą tyle nagród dyplomów i tp. PS .. W naszej szkole nie ma wycieczek za granice i do takich niesamowitych miejsc jak Paryż u nas w trzeciej klasie jest tylko do Rzymu..

    Obserwuje ,,, już od dawna "

    a-lbypaulasitoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohoo ile dyplomów :P ja też w tym roku stałam się absolwentką gimnazjum :)
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na post, sama jestem typem zbieracza, więc może pojadę do mamy i odnajdę moje starocie. Pozdrawiam i zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. nw ale Twoja szkoła przypomina mi moją :) haha
    były jeszcze czekolady… ale jakoś… zniknęły hahaha :D
    gratuluję tylu dyplomów i czerwonego paska ! :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma wycieczek za granicę, nawet nie ma 2-dniowych -.- Ile dyplomów *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście fajnie tak powspominać ;)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli zaczniesz ja na 100% się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak powspominać :))

    Zapraszam http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzooo fajny blog :3 zapraszamm :)
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)