poniedziałek, 21 lipca 2014

#3 Soraya Care&Control tonik- recenzja

Cześć i czołem! :)
Mam nadzieję, że nie męczą Was moje recenzje kosmetyków... dziś kolejna! XD

Oto przed Państwem: 


Wszystkie informacje: 


Skład: 


Moja opinia:
Bardzo fajnie się go używa. Jest delikatny. Nie ściąga skóry. Koi podrażnienia. Jednak producent obiecuje, że kosmetyk eliminuje wypryski i zaskórniki, ja tego efektu niestety nie zauważyłam. Z resztą, czego się spodziewać po drogeryjnym kosmetyku, jak czasami apteczne specyfiki się nie sprawdzają? Trzeba się cieszyć z tego co mamy (a raczej z tego jak działa). :) 

Głęboko oczyszcza? To chyba nie jest jego główne zadanie... nie zauważyłam, żeby tonik "głęboko" oczyszczał.
Zapewnia skórze neutralne pH? Tak
Zmniejsza wielkość zaskórników i wyprysków? Niestety nie
Ogranicza powstawanie nowych? W małym stopniu
Zwęża pory skóry? Nie zauważyłam
Koi i łagodzi podrażnienia? Tak
Poprawia koloryt skóry? Troszkę
Zmniejsza szorstkość? Nie

Cena:
od 9,99 do 13 zł

Gdzie kupić? 
Drogerie

Ogólna ocena:
7/10

Używaliście kiedyś tego kosmetyku? Jak zadziałał? 

Pozdrawiam, 

Kinga




4 komentarze:

  1. Niestety nie używałam
    Dziękuję za miły komentarz :) u mnie :)
    CLICK
    I jeszcze chciałabym cię zaprosić na rozdanie ,w którym można wygrać ubrania na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nawet tego nie widziałam :< Ale wydaje się być dobrym kosmetykiem, więc może znajd i kupię ^^
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam nic z te firmy. Bardzo lubię toniki z Clean&Clear :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli właśnie dodajesz / dodałeś tutaj komentarz, to wiedz, że wywołuje to u nas duży uśmiech oraz motywuje do dalszego pisania.
Jeśli nas zaobserwowałeś i również liczysz na naszą obserwację, to swój zostaw link w komentarzu a NA PEWNO się odwdzięczymy :)